Ei hår på tvers over rillene

October 19, 2010 § 3 Comments

Så lite skulle til. Eit lyst hår som lå på tvers over rillene på den lp-plata som låg på spelaren. Hennar hår. Må ha vore frå den gongen vi dansa, brukte heile golvet, alle hjørner, inntil vi støtte borti ei lampe, ein høgtalar eller steroanlegget i ustø glede.

Eg må ha lagt lokket over platespelaren utan å tenke meir over det, slik ein ofte legg lokk over platespelarar utan å ofre handlinga en tanke. Lokket har ligge der og beskytta håret, beskytta minnet. Då eg tok det av i kveld for å spele ei av dei gamle Miles Davis-platene, låg håret over spor to og tre, som ei trassig, tynn bekk over eit svart berg.

Når ein har vore ei stund åleine, er det ikkje ofte ein finn ting i huset som får ein til å kveppa, stoppe opp og kjenne hjartet rasa i brystet. Før kunne det vere glemte, små klesplagg, ei hårspenne, eit glansa vekeblad nederst i aviskorga, slike ting.

Eg løfta håret forsiktig av vinylplata og heldt det opp mot lyset, sto der som ein annan idiot og trudde eg skulle sjå noko meir i håret om eg løfta det mot lyset. Slik ho ein gong gjorde med mitt liv.

 

§ 3 Responses to Ei hår på tvers over rillene

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ei hår på tvers over rillene at Heimflyttar's Blog.

meta

