Fri frå meg sjølv nokre minutt kvar dag

October 20, 2010 § 12 Comments

Å vere @heimflyttar, er å vere fri. Å sleppe å bruke eige namn, gjer at eg tør meir, tør andre ting, finne nye sider av meg sjøl og denne karakteren som @heimflyttar etter kvart er blitt.

Ei eg likar å følgje på twitter (som sjølv er anonym og kallar seg @frmartinsen) skreiv dette i dag:

frk. detektiven i meg har brukt timer på å finne ut hvem @heimflyttar er. Men så en dag gjør han en feil. Det gjør de i krimbøker også.

Kanskje er eg sambuar med mine og dine barn, i eit grønt område i ein stor by og med nokså ny Passat og gjer det godt i “næringslivet”, som Stein Torleif Bjella har sagt det?

So what, som Miles Davis seier. Om eg kjem fram med eigen identitet, blir de skuffa. Men det skjer ein dag, ein dag skjer det at nokon sett fingeren i riktig auge og eg har ikkje tenkt å lyge.

Vil ikkje at dette skal bli ei lang eller viktig posting, berre seie at eg nyt å vere fri frå namn og bilete for å våga enda meir. Det er nok berre snakk om dagar til nokon stoppar @heimflyttar

 

§ 12 Responses to Fri frå meg sjølv nokre minutt kvar dag

  • fr.martinsen says:

    Og det blir ikke meg!
    Som stopper @heimflyttar.

    Jeg har den samme følelsen, tror jeg, av frihet i et psevdonym. Og jeg ergrer meg over hvordan man ofte snakker om dette i offentligheten. De fleste tenker bare på varsleren, eller den som ikke kan si noe pga. jobben, eller kritiserer den som “ikke står for” det den skriver. Jeg pleier heller sammenlikne med at vi utenfor internett tillates å bevege oss i ulike miljøer, i alle fall hvis vi ikke er i ei lita og gjenomsiktig bygd.

    Som NHO-sjefen som kanskje har lyst til å publisere et dikt. Og bare vil skille diktet fra resten av seg, så og si.

  • MT says:

    Kvifor skulle vi bli skuffa?
    Alle nyttar bloggen sin slik ein vil og er herre over sine skriblerier.
    “Heimflyttar” er fint å fylgje. Trur mange nyttar bloggen sin som ein fristad.Det å vere anonym gir ein annan fridom.

    Eg har fylgt nokre bloggar over tid.Personligheit og holdningar trer fram,sjølv om det er deler av eins liv ein vel offentlegjere.Endog om det er ein “karakter” ein framstiller 🙂

    Kos deg vidare med skrivinga du 🙂

    Klem frå Marie,…som òg er eit pseudonym 🙂

  • SheWroteThis says:

    @Heimflyttar-stedet er deg vel unt. Bli så lenge du vil, vi følger deg så lenge du finnes der.

  • MT says:

    …ein digresjon…sveler er berre nydelig godt 🙂

  • Inge Berge says:

    Føler at du har ganske stor pondus når du tror at en drøss mennesker gidder å legge ned flere timer i “jakten” på deg.

    Men det kjennetegner kanskje store poeter? At de har et selvbilde som er større og skakkere enn det skjeve tårnet i Pisa?

    Inge

  • fr.martinsen says:

    Det var bare meg, Inge Berg, som brukte all denne tida på å leke frk.detektiv etter Heimflyttar. Har du aldri kjent en liten tass inni deg når det er noe hemmelig et sted som pirrer deg til å leke leken med å se om du kan finne svaret på gåten? Det er ikke alvorlig dette, sånt tøysete tøys en kan more seg meg hvis en likner på meg.

  • Inge Berge says:

    Nei, en sånn tass har jeg aldri kjent inne i meg. Og iallefall ikke når en eller annen åpenbar b-kjendispoet går undercover og lager en twitterkonto som så blir til en blogg som så blir til en stor lanseringsfest for boka “heimflyttarpoesi – mellom bakkar og berg innom slågen og stågen” om et halvt til et års tid.

    Da går det så menn ingen tass i meg.

  • Mokka says:

    Jeg har fulgt Heimflyttar en stund på Twitter nå. Ikke lenge, men lenge nok til å nyte hver eneste kvitring. Og nå er jeg også følger på bloggen :), og det gleder meg stort. Det er moro å kjenne at det rører noe i en, av det Heimflyttar skriver. Det tror jeg alle som følger kjenner.

    Jeg har en ganske så overbevisende tanke om hvem h*n er, og har spurt om det. Men som h*n selv sier, h*n vil ikke lyve. Så mitt syn er verken bekreftet eller avkreftet. Og ikke har jeg tenkt å si hva jeg tror – til noen. Jeg tar sikkert feil okkesom ;).

    Jeg lever i spenning og venter på fanfaren. Dette er kult og jeg fryder meg over de flotte kvitringene på nynorsk. Og nå også en blogg!

    Stå på, Heimflyttar! Du er en fryd for sjelen min :), så et fix så ofte som mulig, takk 🙂

  • Anita says:

    Hvorfor så bitter, Inge Berge?

  • Inge Berge says:

    Bitter? Kall meg heller oppgitt. Ikke på Heimflyttars vegne, men på vegne av hylekoret/twitterallmennheten. Sett det før. Miks en kopp mystikk med middelmådig poesi/skrivekunst og allmennheten går bananas. Når lanseringspartyet kommer blir det fulgt av en bestselgerbok. Oppskriften er enkel, og velkjent i Norge.

    Inge

  • heimflyttar says:

    Eg skal ikkje kommentere karakteristikkane eller Inge Berges motiv (sjølv om eg veit det; han brukar krefter på bloggen i djup sjalusi fordi eg har så mange flotte, sterke kvinner som følgjarar).
    Heller eit spørsmål: Kvifor i alle verda trur du det kan bli bok av tweets frå Heimflyttar (og blogg dei siste vekene)? Alt ligg jo ute, helt gratis. Kven vil betale for bok då? Er det noko eg ikkje har forstått?

  • Inge Berge says:

    Vent og se 🙂

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Fri frå meg sjølv nokre minutt kvar dag at Heimflyttar's Blog.

meta

