Eksistensielt spørsmål frå ein mislukka muffinsbloggar

November 1, 2010 § 1 Comment

Eg hadde ei skål med godteri klar i gangen i tilfelle halloween-toga kom innom, rettare sagt to skåler. Endeleg skulle eg få testa om dagens born er annsleis enn vi var, om tinga har endra seg.

Eg skriv dette, ikkje fordi eg trur eg kan bli ein god muffinsbloggar, men fordi eg trudde det var mogleg å få  avklart det store eksistensielle spørsmålet som gjekk gjennom fleires barndom: Ikkje liv eller død, gutefarga eller jentefarga sykkel, men Fox eller Nox.

Fox i ei skål, Nox i ei anna. Dei skulle få forsyne seg sjølve, helloweenungane.

Mørket la seg tidleg. Eg tende utelampa. Dagsrevyen kom, eg tende fleire lys i gangpartiet, i fall det skulle gjere ein forskjell. Eg spåg ein ikkje speielt skummel dvd med døra ope mot ringeklokka. La meg i ellevetida etter å ha sjekka vermeldinga.

Då eg var liten, var det ingen tvil. Fox.

I dag et eg berre av ei skål, skåla med Nox.

Noxarga kler hausten betre. Det er ei tid for alt.

§ One Response to Eksistensielt spørsmål frå ein mislukka muffinsbloggar

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Eksistensielt spørsmål frå ein mislukka muffinsbloggar at Heimflyttar's Blog.

meta

