Menn, hundar

December 2, 2010 § Leave a comment

Hunden svinsar under verandaen min. Da veit eg at naboen er i nærleiken. Snart kjenner eg røyklukta blanda med kuldedråget frå fjorden. Egon likar å lufte bikkja mens han røyker. Egon ropar inn hunden, berre for å vite kvar han er. Eg veit dei to er nære. Audhild er på arbeid.

Dotter mi kjem heim til jul. Sanneleg ei stund sia, seier han og leiker med lighteren.
Henne har eg ikkje sett sidan ho var lita, svarar eg. Kor gammal er ho no?
Skal vi sjå, seier Egon og ser forbi meg, opp mot skogen. Det er som han tel inni seg.
Ho blei fødd det same året som vi fekk Rex, seier han.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Menn, hundar at Heimflyttar's Blog.

meta

