Eg vil sjå krydderhylla di

March 3, 2011 § 1 Comment

Nei, ikkje krydderet i livet, krydderet i forholdet, salt i såret, nokon som får peppar i media og slike bilete; eg snakkar om ekte vare. Eg var på besløk i ein heim nyleg og blei ståande og stirre på krydderhylla, ei fascinerande innretning.

Ho bør vere hendig, men endar opp med å bli full av all slags. Tannpirkarar, strikk, små boksar, knappar frå ei skjorte som ikkje lenger passar, myntar samt salt, peppar, oregano og alt det andre.

Krydderhylla er den største oppfinninga etter ostehøvelen.

Korleis er di?

Eg har vore oppeken av krydderhyller sidan eg var liten og er noko av det første eg ser på i ein heim. Ikkje berre for sosiologien sin del, men også den estetiske. Eg skriv små tekstar til krydderet, til krydderhyllebilete eg tek. Har tenkt å bruke dei seinare i en viss samanheng, men om du tek eit bilete av krydderhylla di med telefonen, og legg inn på twitter med hashtag #krydderhylle , kan eg skrive ein liten tekst på bloggen for å hylla (!) ho.

 

 

 

§ One Response to Eg vil sjå krydderhylla di

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Eg vil sjå krydderhylla di at Heimflyttar's Blog.

meta

