Dikt om ei dame som berre ville høyre Dagsnytt Atten

July 14, 2015 § Leave a comment

Bulldozaren frå Moxy parkerte på plena.

Eg kledde av meg

let kaffien koke over renner av svart bek ned komfyren

vekkerklokka eggklokka innleigd hakkespett

Ingen av oss kom gjennom

sentralbanksjefen si formaning om at vi må spare og ikkje låna pipa

eller Morten Jentoft frå Ukraina

eg opna ei rullekake framfor henne, fristande krem og syltetøy

ho nikka til noko i lønsoppgjeret og skreiv fråverande på eit papir

I love Utdanningsforbundet

Eg smurte meg inn med krem og syltetøy

la meg

lom ein lekkerbisken på golvet og klynka lågt

laug om eit rikt grågåstrekk utanfor vindauget

aa nokon nyleg var døde

men klokka viste 1824 og ho var ikkje mi før om

femogtredve

og på femogtredve rekk du:

Vaska bort krem og sylte, kle deg, drikka kaffi

eta, kvila, legge eit la bjørk

la nykløyva kvile ved nasevingane

blåst bort neste dag som ein jingle av ein annan

slik ei sending forsvinn over møna

men er fast i henne og hennar

Fråverandre blikk om vi elskar på lett ettermiddag gudskjelovkvelden

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Dikt om ei dame som berre ville høyre Dagsnytt Atten at Heimflyttar's Blog.

meta

